Vi søker kontormedarbeider!

Vi er på utikk etter en kontormedarbeider og tar i mot søknader fortløpende og ansettelse er snarest!


Arbeidsoppgaver

  • Bistå kontorets ledere med forskjellig administrative oppgaver; rådgiver knyttet til HR spørsmål, rapportering, møtevirksomhet, etc.

  • Fakturering.

  • Følge opp at interne kontrollrutiner følges, bla i forbindelse med oppdragsrapportering/ fakturering og kundeoppfølging.

  • Ta imot besøkende og andre henvendelser på kontoret.

  • Bidra som støtte i tilbuds-, og markedsarbeid.

  • IT-støtte.

  • Planlegge/ arrangere diverse arrangementer.

  • Annet forefallende kontorarbeid, som å sikre at lokalene fremstår ryddige, varebestillinger, post, etc.

  • Følge opp henvendelser fra kunder, leverandører og samarbeidspartnere.

Vi forventer at du kan bistå på ulike områder ut i fra våre behov og din erfaring.

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

  • Har utdannelse eller erfaring innen administrasjon/ kundeservice/ kontor/ økonomi.

  • Har økonomisk forståelse.

  • Du har god digital forståelse, og gode ferdigheter i bruk av programvarer som Office 365 og Sharepoint. 

  • Erfaring fra HR-arbeid.

  • Du har stor gjennomføringskraft og en tydelig kommunikasjonsform.

  • Systematisk og strukturert. Vektlegger kvalitet i gjennomføring.

  • Du er fleksibel, og yter god lederstøtte og internservice.

  • Førerkort klasse B.

  • Du har gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på norsk.

 

Vi kan tilby

  • Godt arbeidsmiljø.

  • Ambisiøst miljø med sterkt fokus på sikkerhet og kvalitet.

  • Et arbeidsmiljø med fokus på faglig utfordring og personlig utvikling.

  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger. 

For nærmere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med daglig leder Lars Kleppe, mobil: 959 81 274.


Neste
Neste

Vi søker etter lastebilsjåfør