Vi søker kontormedarbeider!
Vi er på utikk etter en kontormedarbeider og tar i mot søknader fortløpende og ansettelse er snarest!
Arbeidsoppgaver
Bistå kontorets ledere med forskjellig administrative oppgaver; rådgiver knyttet til HR spørsmål, rapportering, møtevirksomhet, etc.
Fakturering.
Følge opp at interne kontrollrutiner følges, bla i forbindelse med oppdragsrapportering/ fakturering og kundeoppfølging.
Ta imot besøkende og andre henvendelser på kontoret.
Bidra som støtte i tilbuds-, og markedsarbeid.
IT-støtte.
Planlegge/ arrangere diverse arrangementer.
Annet forefallende kontorarbeid, som å sikre at lokalene fremstår ryddige, varebestillinger, post, etc.
Følge opp henvendelser fra kunder, leverandører og samarbeidspartnere.
Vi forventer at du kan bistå på ulike områder ut i fra våre behov og din erfaring.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Har utdannelse eller erfaring innen administrasjon/ kundeservice/ kontor/ økonomi.
Har økonomisk forståelse.
Du har god digital forståelse, og gode ferdigheter i bruk av programvarer som Office 365 og Sharepoint.
Erfaring fra HR-arbeid.
Du har stor gjennomføringskraft og en tydelig kommunikasjonsform.
Systematisk og strukturert. Vektlegger kvalitet i gjennomføring.
Du er fleksibel, og yter god lederstøtte og internservice.
Førerkort klasse B.
Du har gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på norsk.
Vi kan tilby
Godt arbeidsmiljø.
Ambisiøst miljø med sterkt fokus på sikkerhet og kvalitet.
Et arbeidsmiljø med fokus på faglig utfordring og personlig utvikling.
Konkurransedyktige lønnsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger.
For nærmere informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med daglig leder Lars Kleppe, mobil: 959 81 274.